پشتیبانی رزرونت:

09139332391

نوبت دهی آرایشگاه و کلینیک های زیبایی

نوبــت دهی آرایشگاه و کلینیک های زیبایی

محتوای جدول

نوبت دهی آرایشگاه و کلینیک های زیبایی

کلینیک ها و سالن های زیبایی (آرایشگران) از جمله مشاغلی هستند که به شدت در تعامل با مشتریان خود هستند. این تعامل می‌تواند معایب و محاسن زیادی به همراه داشته باشد البته مشکل اینجاست که در طول شبانه روز خیلی از مشتریان در هر لحظه‌ای که بخواهند با شما تماس می‌گیرند تا برای خود یک نوبت رزرو کنند، شما ناچارن این پروسه را باید در طول روزها، هفته‌ها، ماه‌ها تکرار کنید و نام و نام خانوادگی آن‌ها را در ذهنتان بسپارید و یا روی کاغذ اسم آن‌ها را بنویسید، به آن‌ها زنگ بزنید و بگویید راس ساعت 18 در محل کلینیک و یا آرایشگاه حضور داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود که زمان آرایشگر هدر رفته و مشتری برای گرفتن وقت بعدی دچار مشکل شود.

رزرونت یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد !!!

همه‌ی ما به دنبال مدیریت بهتر کسب و کارمان هستیم تا بتوانیم از کارمان لذت ببریم. روش‌های مختلفی برای این امر وجود دارد، استفاده از اپلیکیشن‌ها، نرم افزارها، پنل‌های پیامکی، دفاتر مدیریتی و … اما این روش‌ها به دلیل نداشتن اعتبارات لازم و یا از بین رفتن آن اپلیکیشن و نرم افزار باعث بهم ریختگی در کار ما می‌شوند.
سایت رزرونت یک راه موثر و موفق را برای سالن داران، کلینیک‌ها و مراکز خدماتی مهیا کرده است چرا که در این سایت بیش از 60 قابلیت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به سادگی کسب و کارتان را مدیریت کنید.

رزرونت چیست !؟

رزرونت یکی از بهترین وبسایت‌های نوبت دهی آنلاین در ایران است که برای مشاغل مهمی از جمله: کلینیک‌های زیبایی، سالن‌های زیبایی طراحی و ایجاد شده است. هدف از ایجاد این وبسایت مدیریت و برنامه ریزی کسب و کار، نوبت دهی آنلاین، یادآوری نوبت به مشتریان و از همه مهم‌تر مدیریت کارمندانتان است.

نوبت دهی آنلاین رزرونت

دلیل اصلی فراگیر شدن نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز زیبایی و کلینیک‌ها جلوگیری از اتلاف وقت متخصصین و مشتریان است. مشکلات مربوط به گرفتن نوبت از متخصصین سالن‌های زیبایی ( پوست، مو، ناخن، ابرو ) از سمت مشتریان بوده است. از طرف دیگر، رزرونت انگیزه اصلی متخصصین و کارمندان برای انجام کارهای خدماتی به مشتریان است.

یادآوری نوبت

روش‌های مختلفی برای یادآوری قرارهای کاری با مشتریان وجود دارد. رزرونت یک راه مؤثر برای کلینیک‌ها و سالن‌های آرایش و زیبایی در نظر گرفته است. بعد از فرایند نوبت دهی و ارسال پیامک برای مشتری جهت ثبت و تایید رزرو. متخصص می‌تواند در پنل کاربری خود یک پیامک یادآوری تنظیم و قبل از حضور مشتری در مکان مورد نظر به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک پیام یادآوری را ارسال کند. این فرایند می‌تواند یک راهکار مناسب برای سبقت گرفتن از همه رقیبان شما در حوزه کاریتان است.

کنسل کردن نوبت

یکی از مزیت‌های عالی رزرونت کنسلی نوبت برای مشتری است. فرایند کنسلی برای مشتری به دو صورت امکان پذیر است : 1. خود مشتری از طریق پنلی که در اختیار دارد می‌تواند وارد صفحه سایت متخصص شود و فرایند کنسل کردن نوبت خود را انجام دهد 2. از متخصص بخواهد نوبتش را به وقت دیگی موکول نماید. آرایشگاه‌ها می‌توانند از استقبال گسترده مردم از رزرواسیون خودکار نهایت استفاده را ببرند.
رزرونت چیست !؟

رزرونت چگونه به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی کمک می‌کند؟

همانطور که اطلاع دادیم رزرونت یک وبسایت نوبت دهی آنلاین در ایران است که با خدمات بی نظیر خود می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای هر کسب و کاری باشد. ما تمام تلاشمان را برای بهبود کسب و کار شما انجام داده‌ایم پس نگاهی به امکانات رزرونت بیاندازید:

وبسایت شخصی با نام کاربری شما

بعد از ثبت نام در رزرونت، یک صفحه وبسایت کامل اختصاصی برای شما ایجاد می‌شود که مشتریان شما می‌توانند خدمات شما را 24 ساعته مشاهده و رزرو کنند.

امکان ایجاد، لغو و مدیریت رزروها از طریق پنل مدیریتی

هر متخصص برای خود یک پنل کاربری و مدیریتی در اختیار دارد که می‌تواند در تمام مدت کاری به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه و یا به صورت شخصی سازی تعداد رزروها، نوبت‌های کنسلی، درامد حاصل از ارائه خدمات خود و یا کارمندان، نوبت‌های تایید شده، رد شده و .. را به صورت کاملا زنده و با نمودار گراف مشاهده نمایید. تمامی فرایندها از طریق لپ تاپ، تبلت و موبایل امکان پذیر است.

مدیریت مالی

شما می‌توانید وضعیت حساب مالی خودتان، کارمندتان را مدیریت کنید. می‌توانید مبالغ دریافتی را در یک نمودار ببینید. با این امکان شما قادر خواهید بود تمام مبالغ دریافتی و بیعانه‌ها را در طول مشاهده کنید.

امکان تعریف نامحدود خدمات

اگر صاحب کلینیک و یا سالن زیبایی هستید می‌توانید تمامی خدمات خود از جمله : خدمات مو، خدمات ابرو، خدمات ناخن، خدمات چشم، ماساژ و اسپا، اپیلاسیون و … را در پنل مدیریتی خود وارد نمایید تا امکان رزرو برای مشتریان فراهم شود.

امکان اضافه کردن همکاران و کارمندان در رزرونت

تمام کارمندانتان که در حوزه‌های زیبایی مشغول به فعالیت در سالن و یا کلینیک شما هستند می‌توانند در پنل شما نام نویسی کنند تا آن‌ها هم به مشتریانشان خدمات ارائه دهند.

امکان رزرو از طریق شبکه‌های اجتماعی و وبسایت شما

در دنیای امروز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی روشی مناسب برای جذب و حفظ مشتریان به حساب می‌آید و هر کدام از شبکه‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. با استفاده از رزرونت فقط کافی است آدرس اختصاصی خود را در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید و دیگر نگران تداخل رزروها نباشید. تمامی کارها توسط سیستم انجام می‌شود. همچنین می‌توانید در وبسایت شخصی خود امکان رزرو را با استفاده از رزرونت فراهم سازید.

امکان دریافت پیش پرداخت (بیعانه)

برای اطمینان از حضور مشتری در زمان مقرر، می‌توانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه از آنها دریافت کنید.

ارسال پیام یادآوری به مشتریان جهت عدم فراموشی رزرو انجام شده

این پیام‌ها به صورت خودکار قبل از هر زمان رزرو شده به مشتری به صورت پیامک یا ایمیل ارسال می‌شوند.

پیامک سالن زیبایی و آرایشگاه

سامانه پیامکی ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد با مشتریان خود بدون واسطه در ارتباط باشید، پیامک تبلیغاتی‌تان را مدیریت نموده، بازخوردهای آن‌ها را دریافت کنید و مشتریان جدید بیابید.

درج نمونه کار در وبسایتتان

برای رزرونت فرقی نمی‌کند شما چه تعداد نمونه کار دارید، همه آن نمونه کارها را در قالب عکس، ویدئوهای کوتاه و یا متن به صفحه سایت خودتان اضافه کنید. این امکان برای معرفی حرفه‌ای بودن شما کافی است تا مشتریان با دیدن نمونه کارهای جذاب شما به وجد در آیند تا از خدماتتان استفاده کنند.

وقت‌ها و ساعت‌های خالی را پر کنید

چه زمان‌هایی در سالن آرایشگاه مشتری کم است و ساعات شلوغی نیست؟ آیا نمی‌خواهید آن زمان‌ها را پر کنید؟ قدرت انجام این کار در دستان شماست و ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس میتواند پاسخی به سؤال‌های ذکر شده باشد. با تجزیه و تحلیل تاریخ مراجعات مشتریان می‌توانید پیامک‌هایی ارسال کنید که در آن‌ها جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مشتریانی که در طول ساعات خلوت کاری شما، نوبت رزرو کنند، ارائه کنید.

فروش محصولات

ارائه نکات مفید زیبایی از طریق ارسال پیامک انبوه می‌تواند اعتبار سالن زیبایی شما را به عنوان آرایشگاهی که اطلاعات زیادی دارد، بالا ببرد. همچنین می‌توانید با پیامک انبوه اطلاع رسانی در مورد یک محصول خاص که می‌تواند مشکلات مزمن منحصر به فرد یک مشتری را حل کند، فروش محصول خود را بالا ببرید. محصولاتی برای درمان پوست خشک یا چرب، موخوره یا موی چرب، چین و چروک چشم و سایر مشکلات و …

یک وبسایت کامل برای شما

رزرونت یک سامانه یکپارچه است. برای کسب و کارهایی که ارتباط زیادی با مشتریان دارند به وجود آمده است. مطمئنا با داشتن رزونت دیگر نیازی به ایجاد وبسایت شخصی با هزینه‌های گزاف نخواهید بود. ما تمام فرایند کاریتان را در قالب یک صفحه وبسایت به شما تحویل خواهیم داد تا از کارتان لذت ببرید.
رزرونت چگونه به آرایشگاه_ها و سالن_های زیبایی کمک می_کند؟

سخن پایانی

رزرونت با ایجاد بستری مناسب برای کسب و کار در فضای اینترنت توانسته است خیلی زود خود را در میان آرایشگران و کلینیک‌های زیبایی جای دهد، این یک فرصت خوب و عالی برای شما است تا بتوانید کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید، برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

نویسنده : آروَن پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید